Menggoda lelaki di ekolah adalah pengalaman yang menyeronokkan tetapi menakutkan. Naib baik, ada pemfitnahan perkara yang boleh dari mereka lakukan untuk menarik peringatan anda dan berbual dengannya. Apabila an

*

Kandungan:


Menggoda lelaki di sekolah adalah pengalaman apa menyeronokkan tetapi menakutkan. Nasib baik, ada banyak perkara yang boleh anda lakukan karena menarik peringatan anda dan berbual dengannya. Apabila anda siap menggoda kepercayaan diri, ikuti petua kami untuk mengambil langkah seterusnya dan mengendarai dengan lelaki itu di luar sekolah juga.

Langkah-langkah

Kaedah 1 dari 3: Mendapatkan catatan Anak Lelaki

*

Menetapkan koneksi visual dan senyum untuk mendapatkan peringatan kanak-kanak itu. Apabila anda mengalami mengganggu di lorong sekolah, perhatikan dialah dan biarkan dia menyedarinya. Senyum dan, ke beberapa saat, berpaling. Sekiranya milik mereka terlalu malu untuk bercakap dengannya, penampilan akan menjadikan lelaki itu lebih selesa untuk menghubungi anda. Sekiranya their merasa yakin pada masa ini, kenakan dia pada waktu itu. Menjangkau cara ini, anda akan demonstrasi bahawa milik mereka mempercayai kelab dari mereka dan memberitahu peloncat lelaki itu bahawa anda berminat dengannya.

*


Duduk menutup dengannya di kelas.

Anda sedang menonton: Cara memikat hati lelaki di sekolah

ketika mereka hidup dengan pelajaran dan aktiviti ekstrakurikuler, adalah perkara biasa untuk tidak mendapat catatan lelaki itu. Mencapai duduk di sebelahnya, anda meningkatkan peluang melakukan tugas bersama dan dapat bercakap antara aktiviti. Untuk mendapat catatan di kelas, duduk di hadapannya, kiri atau kanan. Mencapai cara ini, anda akan berada di dalam garis pandang yang baik, diperhatikan sepanjang masa.

*


Hadiri kelas untuk menunjukkan nalar dan keyakinan anda. Sekiranya dari mereka belajar bersama, aktif dalam kelas dapat demonstrasi bahawa anda pintar dan mempunyai perkara menarik. Walaupun milik mereka terlalu malu karena memulakan perbualan dengan budak lelaki itu, dia ini adalah menyedari bahawa anda adalah orang apa layak karena bercakap. Selain itu, jika dia noel berjaya di dalam kelas, penyertaan dari mereka dapat membuatnya persyaratan pertolongan milik mereka dengan tugas-tugas tersebut. Pilihan lain karena bercakap!

*


Tinggal sendiri untuk dia semakin dekat. buat mendapat perhatian, penting buat bersendirian dengannya. Contohnya, semasa anda berada di di dalam almari, di perpustakaan atau di barisan kantin, peluang anda untuk didekatinya meningkat sekiranya milik mereka sendirian. Jelas sekali, anda noel boleh kehidupan sendiri. Cubalah cari beberapa saat untuk menghubungi anda.

*

Abaikan sedikit perasaan their sehingga itu mahu anda bercakap lebih banyak. such kontraproduktif sepertinya, abaikan budak lelaki itu sedikit selama anda temu dengannya di sekolah. Salam kepada rakan-rakannya dan bersikap ramah, karena membuatnya sedikit cemburu dan melakim ingin diperhatikan. Apabila dia akhirnya mengalihkan perhatiannya kepada anak itu, dia become menyadari bahawa itu menginginkan perhatiannya dan become termotivasi untuk menjadi tumpuan perhatiannya. Abaikan itu sedikit berkesan, tetapi jangan keterlaluan. Anda noel mahu itu merasa seperti anda noël berminat dengannya.

*

Menunjukkan keyakinan diri buat diperhatikan dengan menghancurkan. Semasa milik mereka menggoda di sekolah, apa ideal adalah ke tahap yakin, walaupun anda gugup. Pastikan tulang belakang anda lurus, senyum dan bercakap dengan ton tegas. Walaupun milik mereka merasa noël selamat, lelaki itu ini adalah merasa tertarik dan yakin.

Kaedah 2 dari 3: Berbual dengan full semangat

*

Minta pertolongan ataukah pendapatnya. karena memulakan perbualan dan menggoda, cubalah tuntutan pertolongan dengan kerja sekolah atau pendapatnya mengenai sesuatu. Malalui itu, become lebih mudah karena berbual, selain minum keyakinannya keer dapat menolongnya. Sekiranya boleh, tanyakan bagaimana itu? ada sesuatu. Contohnya: "Hai, bolehkah milik mereka memberitahu saya di mana pengadilan itu?". Dia mungkin akhirnya menawar untuk bawa anda setelah tempat tersebut, membuka peluang untuk menggoda dan bertemu.Sekiranya mereka duduk berdekatan satu sama lain, berpaling kepadanya semasa rehat buat bertanya. Dialah ingin dapat menolong dan akan meluangkan masa untuk mengenali dari mereka dengan lebih baik.

*

Cuba "sengaja" bertemu dengannya buat mewujudkan peluang buat perbualan. kesamaan ada di koridor, di barisan kantin atau di perpustakaan. Hanya berhati-hati untuk tidak menjatuhkannya! Ideanya hanyalah buat memperkenalkan diri dan ketawa bersama. Then katakan sesuatu seperti, "Maaf! Saya always memalukan diri saya di hadapan anak-anak kecil yang comel!" Sekiranya dari mereka terlalu malu karena menggoda secara terang-terangan, bersikap sarkastik. Contohnya: "Maaf! Bagaimana aku anda sebelum saya menurunkan anda?"

*

Bercakap dengannya ditemani. Sekiranya their takut untuk memulakan perbualan mencapai lelaki itu, bawalah rakan their supaya anda dapat melakukan persembahan bersama. Semasa perbualan sedang berlangsung, rakan milik mereka boleh memberi alasan untuk meninggalkan milik mereka sendirian. Kemudian contoh, cuba hubungi dia dengan seorang rakan dan katakan, "Hai! kita tertanya-tanya adakah anda cantik mengetahui sesuatu sekitar bagaimana kelulusannya?" Oleh keer semua orang di sekolah akan berminat dengan subjek ini, masuk nalar untuk anda pergi dan bertanya bersama.Sekiranya dari mereka mempunyai rakan yang sama, mintalah dia buat memperkenalkan milik mereka kepada keinginan anda.

*

Katakan sesuatu apa lucu ataukah binatang untuk memecahkan ais. Sekiranya their gugup untuk bercakap kerana takut mengatakan sesuatu yang memalukan, anda boleh mengatakan sesuatu apa bodoh mencapai sengaja, untuk menenangkan milik mereka berdua. Ikuti keanehan their dan tunjukkan rasa humor their supaya anda dapat berehat dan bersenang-senang. Apabila dari mereka mengatakan sesuatu apa bodoh, bercakap mencapai yakin. Menjangkau cara ini, diperbudak lelaki itu akan mengetahui bahawa milik mereka melakukannya karsa dan bahawa milik mereka senang ketawa. Sekiranya itu kelihatan lebih gugup daripada biasa, itu akan tidak ketawa dan menyakiti kamu.Sekiranya milik mereka mempunyai keberanian, buatlah pukulan yang bagus, seperti: "Adakah sakit ketika bang dari langit?". Seperti konyol kedengarannya, dialah akan untuk mengetahui bahawa milik mereka bergurau dan anda akan mempunyai sesuatu buat ditertawakan bersama.Pilihan lain adalah dengan making lelucon untuk memecahkan ais: "Adakah anda untuk mengetahui berapa berat beruang kutub? Cukup untuk memecahkan ais!"

*

Tunjukkan minat yang tulus terhadap perkara apa disukainya. Perhatikan maafkan saya yang dilakukan lelaki menyertainya dan bagaimana dialah berpakaian untuk mengetahui lebih lanjut mengenai dirinya. Such contoh, kemeja pita atau nol sepak cantik memberi milik mereka idea apa lebih baik mengenai banyak topik perbualan. Dengan demonstrasi minat apa tulus, dari mereka membenarkannya untuk membincangkan hasratnya dan mengenalnya menjangkau lebih baik. Sekiranya dia always memakai baju Korintus, misalnya, memintanya kepadanya apakah pemain kegemarannya. Opsi lain ialah menyelidik dan menamakan mayoritas pemain yang anda suka.Sekiranya anda kenal bahawa dia adalah sebahagian daripada prajurit di sekolah, pertanyaan kepadanya bagaimana itu? latihannya. Dia ini adalah menyukai minat milik mereka dan bisa akan menjemput anda karena menonton permainan.

*

Jadikan minat anda sangat jelas, sehingga itu tahu what yang harus dikatakan. Sekiranya anda sudah menarik peringatan lelaki itu, tetapi dia belum datang untuk berbicara mencapai anda, jelaskan minat anda untuk menjadikan hidupnya lebih mudah. Mencapai cara ini, dia akan mempunyai mayoritas idea mengenai perkara yang akan dibincangkan dengan anda dan menjadi lebih selesa dalam prosesnya. Kemudian contoh, cubalah lakukan melihat lagu maafkan saya yang anda dengarkan, baik dengan untuk membuat telefon kelihatan atau bersenandung di hadapannya. Siapa tahu, dia mungkin noel bercakap dengan their mengenai pelukis itu.Sekiranya their gemar melancong dan dekat kho berkunjung usai bandar pelancongan, kenakan kemeja-T peringatan dari tempat yang anda lawati karena memberi peluang kepadanya bertanya mengenai pengalamannya.

Kaedah 3 dari 3: demo Minat

*

Panggil dia untuk belajar menjangkau anda. Sekiranya their bermain-main dengan diperbudak lelaki menemani itu di sekolahnya sebentar, bagaimana itu? dengan memintanya melakukan kerja selepas kelas? menjangkau cara ini, anda akan mendapat pilihan baru untuk menggoda nanti tahap seterusnya dengan meluangkan masa bersamanya di luar sekolah. Such contoh, katakan their mempunyai pembuktian sejarah apa akan datang. Jemput dia untuk belajar dengan milik mereka dan, kemudian insentif, katakan bahawa dia ini adalah menyediakan pemfitnahan kad speed dengan nyata tersebut sehingga their dapat ujian pengetahuan antara satu kemiripannya lain.Sekiranya anda belajar mencapai lebih banyak orang, cubalah menjaga kumpulan dari mereka tetap kecil dan sekata. Melalui itu, anda akan dapat berpisah were pasangan dan dari mereka akan dapat bercakap mencapai orang apa suka menghancurkan, tetapi tanpa tekanan untuk bersendirian.

*

Hubungi dia buat sebarang acara sekolah. Sekiranya kalendar sekolah jenuh dengan pesta, kejohanan sukan dan seumpamanya, rebutlah pilihan ini untuk mengajak budak lelaki itu karena bersama anda dan rakan anda. Mencapai cara ini dari mereka dapat mengurangkan tekanan situasi, tetapi their masih boleh menggoda dia dan mengenalnya mencapai lebih baik. Buat memperjelas bahawa dari mereka memintanya pergi bersama lelaki, katakan sesuatu seperti: "Hai, saya dan rakan-rakan saya ini adalah mengadakan pesta roti isi daging pada days Sabtu sebelum kami pergi nanti pertandingan bola sepak sekolah. Adakah dari mereka ingin ikut kami?"Oleh itu, keinginan anda juga berpeluang temu rakan mereka. Apabila dia melihat dari mereka semua bersenang-senang, kemungkinan dia ingin disetujui bersama their semakin meningkat.

*

Berhubung dengannya di media sosial. Menambah semangat anda usai senarai rakan Facebook dari mereka atau pengikut Instagram dan Twitter adalah cara apa baik untuk meningkatkan kegembiraan dari mereka secara halus. Anda boleh manfaat platform digital buat berkomunikasi lebih kerap, tetapi tanpa saling membantah. Komen diatas catatannya dan hantarkan mesej lucu. Di atas mulanya, jangan komen atau hantarkan terlalu kerumunan mesej. Lakukan ini sesekali, dan apabila dialah mula memberi, tingkatkan frekuensi.

*

Hantar mesej mencapai pujian pada waktu pagi, silam kelas. Sekiranya anda sudah bertukar nombor telefon dan teks antara satu kemiripannya lain, hantarkan teks sehari sebelum kelas. Milik mereka akan meletakkan senyuman di wajahnya, curam keyakinan dan mewujudkan keterbukaan untuk bercakap kemudian. Such contoh, cubalah mengulas sehelai pakaian yang disukainya, seperti: "Anda harus pakai baju biru itu, ia menonjolkan mata anda". Ini ini adalah memberitahunya bahawa anda memikirkannya dan juga memberitahu anda jika itu mengikuti nasihat anda.

*

Katakan anda suka dia.

Lihat lainnya: Hak Cuti Suami Jika Istri Melahirkan, Nomor 8 Tahun 1974, Undang

Ia mungkin menakutkan, tetapi cara terbaik untuk menggoda seseorang adalah dengan menghubungi dan memberitahu mereka perkara sebenarnya. Sekiranya lelaki itu also menyukai anda, dia become berterima kasih atas kesungguhan their dan akan berasa lebih selesa karena meminta milik mereka keluar. Sekiranya dia noël merasakan hal apa sama, sekurang-kurangnya their akan tahu dan anda akan dapat meneruskan hidup anda! Sekiranya anda noel tahu bagaimana itu? dia akan bertindak balas, katakan dengan santai. Contohnya: "Hai, saya ingin anda kenal bahawa saya fikir milik mereka comel dan saya ingin mengenali anda dengan lebih baik". Menjangkau cara itu, dia become mengetahui minat anda, tetapi dia noël akan dirasakan tertekan untuk segera tindakan balas.